hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|درخواست پلیس از مردم برای شناسایی کلاهبردار حرفه ای اخذ وام بانکی

قم|درخواست پلیس از مردم برای شناسایی کلاهبردار حرفه ای اخذ وام بانکی

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: متهم با پوشش اخذ وام بانکی مبالغ هنگفتی را از سوژه های مورد نظر سرقت می کرد. 

 به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، سردار "عبدالرضا آقاخانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي شکايت احدي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري با شگرد اخذ وام ، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد متهم با خودروهاي گرانقيمت و جعل عناوين مديرعامل شرکت و قاضي اقدام به شناسايي سوژه هاي خود که غالباً بانوان مي باشد، کرده و پس از آشنايي مقدماتي در پوشش اخذ وام بانکي، مبالغي از آنان برای افتتاح حساب دريافت و سپس متواري مي شود.

سردار آقاخانی ادامه داد: با توسعه فعاليت هاي پلیسی، متهم به هویت "عليرضا مشهدي غلام" داراي 9 فقره سابقه کيفري شناسايي و طي نيابت قضائي در پایتخت پس از تعقيب و مراقبت دستگير شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهم در بازجويي بعمل آمده به بزه انتسابي اعتراف کرد و  تا کنون نیز 13 نفر شاکي با مصاديق کلاهبرداري،سرقت و اعمال منافی عفت از استان هاي مختلف به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال کلاهبرداري شناسايي شده اند.

وی ابراز داشت: با توجه به دستور قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان و با عنايت به اينکه کلاهبرداري با اين شگرد همچنان در ساير استانها متصور مي باشد، مالباختگان می توانند برای شکایت به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.

سردار آقاخانی به همشهریان بخصوص بانوان توصیه کرد: شهروندان خصوصاً بانوان، توجه داشته باشند که برای اخذ وام و تسهيلات مي بايستي صرفاً به بانک ها مراجعه کنند و اشخاصي که به ظاهر داراي تمکن مالي و از روابط عمومي بالايي برخوردار هستند به هيچ عنوان قابل اعتماد نبوده چراکه امکان خسارات مادي و معنوي جبران ناپذيري متصور مي باشد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سرانجام متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد